2023. augusztus 30., szerda

Tudod-e várni mily nehéz ?

Mint minden "rendes" öregember én is szeretem azt,  amit megszoktam, amit ismerek, amivel való foglalatosság nem jelent gondot, vagy esetleg akár még kis örömöt is okoz..... Néha kezd az idegeimre menni az Internet..... 

Ugye nemrég a (kálváriás) térképek szerkesztése vált lehetetlenné számomra. Napokig szenvedtem a térképeimmel....(Igaz nincs senkim, aki esetleg elmagyarázná, hogyan is kellene csinálnom, egyedül meg borzasztó nehéz rájönni). De végülis sok próbálkozással, szenvedéssel, kudarccal mégis csak győztem....Ez előtt jelentkezett egyébként még az a probléma is, hogy régen bizonyos témákat "aranyosfodorka blogspot" plusz jelöléssel, vagy akár anélkül beírtam a keresőbe, hát előjött a keresett anyag, (bejegyzés)  amit meg akartam nézni. No ez most már nem megy. Pár napja a google kereső  megváltozott formája vágott pofon. Most vettem észre azt is, hogy a Chrome változat keresője mást mutat, mint a Firefoxé…..

Olyan fura érzésem van: mintha valaki kezdené a "szőnyeget" kihúzni a talpam alól. Nem értek/ismerek/tudok egyre több dolgot. ....Meg kell mondjam, nem valami szívet vidámító állapot. És valahogy kedvem sincs az "új stílusokat" megtanulni, használni.  Állandóan, de tényleg naponta jut eszembe  Ómamám.....Hát oda fogok jutni én is ? Hogy ölbe tett kézzel, fejemet jóformán fel sem emelve, csak ülök csendben és várok...

Nem, nem nem kezdek megint pánikolni, blogotabbahagyni....nem....Csak leírom, mi van a fejemben, mert elmondani sincs kinek.És ha leírtam, könnyebb nekem......várni. 


Várni

Tudod-e várni mily nehéz ?
A sötétből rád a semmi néz.
Néma a csengő, csend honol,
ablakodon eső dobol.

Nyitott szemeddel álmodod:
valaki halkan kint kopog.
Öröm gyúl szívedben: Ó ki ez ?
Senki, senki, csak a szél neszez.
1973

Nyílik a szellőrózsa a kertemben. Ugye szép ?


1 megjegyzés:

  1. Az új dolgok elfogadásával én is így vagyok . Azért vagyunk türelmetlenek mert nem értünk hozzá sajnos és talán már nehezebben is megy rájönni az új működésére. Azt vettem észre ha frissíti a rendszer a gépet utána mindig valami változás van. Ma én is a képszerkesztésnél akadtam meg mert más fajta . A szellőrózsád viszont csodás!

    VálaszTörlés