2023. augusztus 28., hétfő

Szünet után

Három napig "dolgoztam" keményen a kálváriáimmal. Mondhatnám képletesen "kálváriát jártam" a kálváriáim miatt....Egy ideje megváltozott sok minden a neten - nem tudom miért, senki se szólt, de bizonyára észrevette és valahogy természetesnek találta - hát én nem....Mert egy "rendes öregember" vagyok, aki a megszokott, ismert dolgokat szereti, és idegenkedik minden újtól. Na, szóval a google térkép-dolgok (is) komoly változáson mentek át és egy ideje nem tudom feltenni a M.o. térképemre, illetve a blog esedékes helyére az "újonnan felfedezett"  kálváriákat. Hát mit mondjak, bosszantó. 

Viszont ennek kapcsán nekiálltam az évek óta vezetett ilyen-olyan "nyilvántartási rendszereimet", listáimat frissíteni, pontosítani, ami felesleges, azt kidobálni. 553 kálváriám van...Szép szám (szerintem). Épp elgondoltam, ha ezt a gyűjtő-munkát "munkahelyen, munkaidőben" végezném, még fizetést is kapnék érte - ám ehelyett gyakran a fáradság és a bosszúság a fizetségem...Na de nem baj. Annyira könnyen azért én nem adom fel,  a listáim egyeztetve, a kisebb tévedések(pl.ismétlődés) - remélem minden és mindenütt - kijavítva, és csak az idén tavasz óta felkerült kálváriáknak nincs térképen bejelölt helyük...(pár db.)

Mindeközben kicsit kényeztettem magamat, mert egy hatalmas adag fűszeres sült húst készítettem, amit jól bevált szokás szerint amikor megsült, apró darabkákra vágtam/téptem, majd a kihűlő fűszeres zsírjában megfagyni hagytam...Nos, jó pár napig lesz mit a kenyeremre kenni, imádom ezt a pecsenyés zsírt paprikával, paradicsommal, lila hagymával, valószínű reggel-délben-este képes lennék ezt enni. 

Vagyis: semmi "komoly okom" nem volt a blogírás szüneteltetésére, "csak éltem" a hétköznapjaimat és kicsit kevesebbet foglalkoztam ezzel a bloggal....Reggel, este locsoltam a kertem, innen hoztam dísznek a sok betű után egy kis virágot: 




33 fok....du. 3-kor, árnyékban....


4 megjegyzés:

  1. Arra gondoltam talán valahol hűsölsz😊 Hasznos és kellemes napokat töltöttél , szépek a virágaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltak percek, amikor arra gondoltam, a kádban ülve tán jobban menne a blog javítása...Nagyon sokat bosszankodtam és rengeteget dolgoztam. Komoly változások voltak a térkép-szerkesztésben - de megküzdöttem velük...Szeretem a virágaimat fotózni, és vannak szépek (meg kevésbé szépek) is...

      Törlés
  2. Örülök, hogy sikerült megkűzdened a blogod térkép szerkesztésével, és hogy mégis úgy döntöttél, hogy folytatod.
    A virágaid is nagyon szépen, biztos meghálálják a gondoskodásodat. Nálunk tegnap 35 fok volt a legmagasabb, ma azért már egy-két fokkal kevesebb 😊.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értem, miért van szükség valami jól működő rendszer megváltoztatására. A Google térképes rendszere - szerintem - jó volt - most szenvedni kell egy egy tétel megjelentetésével...Ami a meleget illeti, nagyon várom hogy elmúljon ez a nyár....

      Törlés