2024. január 19., péntek

2024. január 19.

Tudom, hogy a január téli hónap. Tudom, hogy az a "normális"  ha ilyenkor esik a hó. Azzal is tisztában vagyok, hogy (valószínű) minden öregember a telet a "nemszeretem" dobozában őrzi...De valahogy nekem úgy tűnik, 2-3 éve még gyengébb érzés volt bennem ez a "nem-szeretem"....Mostanra csak akadálynak látom. Keresztülhúzza a hóesés a terveimet, és amikor az ember néha amúgy is nehezen szánja rá magárt erre-arra - akkor még az időjárás is beledumál... Szóval akkor az ember nem tud szívből örülni, akármilyen szépek is a hópelyhek.... Ettől függetlenül azért elismerem, hogy bentről nézve "annyira" nem rettenetes. De azt hiszem, a macskáimat fogom utánozni. Nézelődöm kicsit, aztán szundi....






Sosem fogom megérteni, itt miért jobb, mint a pihe-puha párnás cica-ágyban ???

Mindegyiknek vettem "macska-ágyat"...de az én ágyam ezek szerint kényelmesebb...




4 megjegyzés:

  1. Nálunk is esik egész nap, de csak a füvön és a fákon marad meg, a járdákon és az úttesten nem. Nálatok elég sok esett. Ilyenkor tényleg macskának lenni a legjobb 😄😄.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délután kint jártam és megállapítottam, hogy ez nem lesz tartós. Nagyon vizes, ha nem lenne éjjel fagy, akár holnapra el is tűnhet...Nem bánnám...

      Törlés
  2. Felénk csak egy kicsi hó esett mutatóba az sem volt sokáig tartós. A hideg száraz időt szeretem a csúszós utak engem is szobafogságra kényszerítenek. Mikor kimozdulok általában úgy veszek dolgokat hogy ha netán nem tudok 1-2 napig kimozdulni legyen tartalékom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aki "hegylakó" - mint én, megszokta, hogy télen kell lenni "biztonsági tartaléknak" arra az esetre, ha nem tudnál /mernél kimenni. Én jól felkészülök mindig a télre - de valójában minden idősebb embernek ajánlanám, mert ilyenkor a legjobb ki se lépni a lakásajtón. Jól teszed te is, hogy felkészülsz a havas-csúszós időre.....

      Törlés