2024. január 9., kedd

Beckenbauer

https://hu.wikipedia.org/wiki/Franz_Beckenbauer 

Gondolom, mindenki hallotta a (világ)hírt: meghalt Franz Beckenbauer.

Életemben egy meccset nem láttam, nem voltam focipályán, sosem érdekelt, mégis tudtam, hogy ki (volt) ő. (sőt, Ő.) 

Természetesen  "az én tévém" (német csatornák) minden híradóban és számtalan külön adásban emlékezett/emlékezik meg róla. Talán ezért gondoltam, hogy megérdemel nálam is egy "emlék-bejegyzést".  Ugyanis Erzsébet királynő halálán kívül nem nagyon tudnék más személyt említeni, akivel a német tévé ennyit foglalkozott volna. Még a két hete meghalt és a Németországban igencsak jelentős szerepet játszó Wolfgang Schäuble  sem kapott ennyi figyelmet....

Én leginkább egy dolgon gondolkodtam el, nevezetesen, hogy öt hónap különbség volt születésünk között....


4 megjegyzés:

  1. Szomorú, de még szomorúbb, hogy Benedek MIklós is meghalt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nincs magyar tévém, híreim sincsenek - csak németországiak...Szomorú bizony, távoznak a kortársaink...és mégis valahogy váratlanul érnek a hírek...

      Törlés
  2. Hasonlóan hozzád én sem néztem focit soha de valóban tudtam hogy ki Ő sajnálom. Magyar híradóban amit nézek ott megemlékeztek róla is és Benedek Miklósról is , sajnos hogy fogyatkoznak a régi jó színészeink is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor szoktam mondani: lassan mi következünk....van, aki "kiakad" ettől a megjegyzéstől...csak tudnám, miért ? Hát ez az igazság....ha tetszik, ha nem.

      Törlés