2024. január 25., csütörtök

Ízlések és pofonok....

Bizton tudom, ez a dal nem fog tetszeni  - talán senkinek. Bocsánat, de ezt most a magam kedvére tettem be ide - feleleveníti ifjúságom szép napjait...

Szükségem volt ma erre...

Kicsit "visszakerestem" emlékeim közt...tejóisten 2005 óta "ismerem" 2007 óta írok róla, hallgatom a zenéjét, itt porosodik a könyvespolcomon vagy 3 tucat CD-je, melyeket igen nagy áldozatok árán Németországból ill. Franciaországban élő barátnőmön keresztül szereztem meg.....és közben gondolkodom, miképp is történnek meg bizonyos dolgok bizonyos emberekkel...mondjuk pl. velem....


6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik... ebben az agyon effektezett mű világban végre egy kis természetesség..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Különös egy ember/művész/énekes ez a HvG...vannak félelmetesen jó számai - igaz, ehhez bizonyos szinten kedvelni kell a német népzenét és el kell tudni fogadni ennek a "rockosítását"....

      Törlés
  2. És mégis! Van akinek tetszik! Hallom, hogy szalad az idő!!? Talán nem véletlen, hogy hosszú ideje pont ma tévedtem ide.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szeretném tudni, írd már meg kérlek, hogy csak ez a szám tetszik, avagy ismered HvG egyéb dalait is? Nagyon örülnék, ha lenne legalább egy magyarországi ismerősöm, akinek tetszik a zenéje. Nagy, nagy rajongója voltam, amikor ő a karrierjét kezdte, és azokat a régi számait ma is nagyon szívesen hallgatom. Nem csak a CD-ken, a youtube-on is van sok dala, és a legkedvesebbek a "Zabine"-s dalok...Ó, de tudnék mesélni....

      Törlés
  3. Bevallom, nem ismerem. De talán még megszerethetem, sose késő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van hajlamod kedvelni a német népzenét, és elviseled a néha extra zenei dolgokat - akkor van esélyed....Írd a keresőbe: "hubert von goisern sabine kapfinger" és hallhatsz néhány különös számot. Akartam írni, "gyönyörű számot", de lehet, hogy csak nekem gyönyörűek. Sabine szerintem a világ második legcsodásabban jódlizó nője (volt). Hubertet is ő tanította meg jódlizni......

      Törlés