2024. január 18., csütörtök

Villanykörte

Egész a mai napig abban a téves hitben éltem, hogy ha a villanyszámlát az E-on-nak fizetem, akkor a "villanyos dolgok" az E-on-hoz tartoznak. Többek között a városi közvilágítás is.

Na, hát nem. Pécsett a BIOKOM nevű - szupercéghez tartozik  ez is, akik már annyi mindennel "foglalkoznak" hogy a felsorolást sem kezdem le.

Végülis "csak" kiégett egy lámpa az utcánkban. Bejelentettem. Volt már ilyen régen is, nem is egyszer...1-max. 2 nap múlva kijöttek. Kicserélték. Kész.

Most - másodszori telefonálásomra, mert kérdeztem hogy a 3 napja bejelentett hibát miért nem javították ki - azt a választ kaptam, hogy egy villanykörte kicserélésre 10 napon belül kerül sor.

Hát erre nem nagyon tudok olyasmit mondani amit ide le is mernék írni. Nem akarom összepiszkolni a blogomat.

79 év alatt megéltem pár "rendszert" túl jó egyik se volt, de ez a mostani... 

4 megjegyzés:

  1. Meg kell ijjeszteni öket: ha elöröm a lábom vagy kezem, mert a rossz útbokolat, nem tudja az ember hova lépjen, akkor minden nemü korházi és kezelési költséget azok számláit maguknak küldök illetve irányittatok.
    Persze azt is mondhatják: járjon nappal és ne a sötétben botorkáljon, vagy forduljon az útkarbantartó céghez. Tehát minden elöfordulhat. Szomorú.
    Léteznek hatósági panasz felvevö szervek vagy hasonlók ebben a mai világban, vagy csak az Internetben történö nyilvánosságra hozatal segit?
    Ekkor is elöfordulhat hogy lejáratâs miatt ellened fordulnak.
    Ez a mai „haladó“ társadalom????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak azt nem értem - hiszen nem először jelentettem már ilyen hibát - hogy "régen" abban az "elavult, lenézett és sokat szidott világban" mégis miképp volt lehetséges, hogy 1-2 napon belül jöttek és kicserélték az izzókat ? Miből van most kevesebb ? Munkaerőből, vagy "akarásból"?

      Törlés
  2. Az első meglátásom, hogy minél többet hívogatod őket, annál hátrább fog kerülni az ügyed... ez a magyar ember természete. Mindazonáltal a téli időszakban én megértem, ha nem a kiégett izzó a legnagyobb problémája a Biokomnak. Szerintem a 10 nap sem annyira rossz...

    VálaszTörlés