2024. január 14., vasárnap

A hangya

(No lépjünk tovább, még ha csak "egy hangyányit" is...)

Természetesen tudtam, úgy nagy általánosságban, hogy létezik Brehm: Állatok világa c. könyv...de azért részleteket erről, vagy netán ebből nem nagyon tudtam volna idézni.

Most teljesen véletlenül, (egy hangya képét látva) az jutott eszembe, hogy nem sokat tudok a hangyákról - utánanézek kicsit.

Nos, ha van néhány szabad napotok - ezt kipróbálhatjátok ti is....mert az egyenesen a csodák világa, amit csak ebből a fentebb említett Brehm könyvből ki lehet olvasni, meg lehet tudni. És akkor nem nézegettem ám máshol, nem keresgéltem jobbra-balra, ilyen-olyan fajtákra nézve stb...

Nem azt mondom, hogy mindenkinek el kellene olvasni, de azért állítom egy ócska mai filmnél, videónál, netán napi eseményről beszámoló tudósításnál milliószorta érdekesebb. Hogy miket lehet megtudni, akár egy ilyen pirinyó ki lényről - hát megáll az ész...

Szóval csak azt akartam mondani, hogy ha nem tudsz mit olvasni, nézz már bele a Brehm állatismertetőjébe. Mondjuk néz meg csak a hangyát.

Itt:https://mek.oszk.hu/03400/03408/html/2839.html




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése