2024. október 7., hétfő

A képek a Mécses utcában készültek....



Össze-vissza kerestem a most már nemtudomhány száz fotóm között egy olyan képet, ahol ez a vidék még házak nélkül látható, hiszen nem is egyszer sétáltam erre...na de nem találtam. Gyakorlatilag csak azt szerettem volna bemutatni, hogy közel másfél, vagy max. két  év alatt  micsoda változások történet itt. Ez a terület valamikor a bánya része volt, amit már sok sok évvel ezelőtt rekultiváltak. És most itt nagyon szép családi házak épülnek. Tegnap is erre sétáltam, készült néhány fotó a még megmaradt pár szál kis vadvirágról, és az épülő házakról:



Ki nem találod, mi ez !! Esküszöm, ha nekem mutatják, én se tudnám...Pedig csak egy vicces kép: egy borostyán termése kinagyítva...na ugye, hogy nem jöttél volna rá ??? 

A méhecske épp landolni készült....


 Ha érdekel, mi a liapor: https://liaporoutlet.hu/  (én se tudtam...) 





Szeretnék ennek a nappalinak az ablakán nézegetni kifele....

A távolban a Misina-tetői tv torony....


És egy még megmaradt, nagyon régi bányász ikerház a melléképületeivel.  Jó lenne, ha nem bontanák el, emlékeztetőnek megmaradhatna....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése