2024. október 5., szombat

Csoda-zene

Nem tudom, lehet-e a FB-ről áthozni videókat. Megpróbálom. Ez egy olyan fantasztikus "előadás" - hogy akár még fizettem volna is érte.
A kislányt nem ismerem, nem tudok róla semmit, de a zongorista Julien Cohen, hajdani nagy kedvencem, Leonard Cohen unokája...
https://www.facebook.com/reel/1212065173146104
Aztán megtaláltam azt a helyet, ahol még sok, sok szépség látható/hallható:
https://www.youtube.com/@juliencohen_piano
Egyébként Julien Cohen -ből kettő is van, én rá gondolok:
 


(A másik neve is Julien Cohen, ő francia üzletember és régiségkereskedő - nem tévesztendő vele össze !!!)

"Beszúrok" ide még egy gondolatot/megjegyzést, ami jó ideje bennem motoszkál. Szeretek, szoktam is zenét hallgatni, elég gyakran. Sokféle zenét szeretek, van sláger- van klasszikus kedvencem, s ennek megfelelő előadók. De...
És akkor ide kell leírnom, hogy a könnyűzenei tv-műsorokat már egyáltalán nem bírom nézni, max. csak hallgatni, mert elmondhatatlanul irritál az, ahogy a dalokat előadják. Hogy egy dal eléneklése alatt hússzor átöltöznek, már az is idegesít, de azok a vonaglások, melyeket "tánc"-nak lehet esetleg értelmezni, (vagy nem tudom minek) - hát azoktól teljesen odavagyok. Fetrengenek földön, vízen, fűben, repkednek hintán, szaladgálnak lépcsőn és nem sorolom. És közben énekelnek... Hát miért kell ez a sok ostoba gyakorlat és figura - akkor, amikor a zene lenne a lényeg ???
Biztos öreg vagyok az a baj - de attól még van véleményem. Hát utálom ezeket a videókat (nézni) - még jó, hogy nézés nélkül is lehet hallani....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése