2024. október 9., szerda

Kertem...

...idei utolsó virágai....Készülődöm az őszi "nagy kert-átrendezésre" - a virágládákban cserélni kell a földet, a cserepesek már beköltöztek az előszobába, néhány virágomat elajándékozom, olyan kicsi ezt a kert, nem fér el itt minden, amit szeretnék megtartani, csak egy zsúfolt káosz lesz - miképp idén nyár végére is az volt. Nem lesz jövőre paradicsom-kísérlet se, elegem van a büdösbencékből. Na, majd meglátjuk.... A tavaszt meg is kell élni/érni. Terveim azért vannak...




 



És akik már beköltöztek: 






4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ősz utolsó virágai, és a bentiek is. Mi még nem hoztunk be semmit, de az erkélyünkön nincs is sok minden. én is sok mindent tartanék, ha több hely lenne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a hellyel van gondom, végül-is idén elajándékoztam az évtizedek óta nevelgetett kukoricaleveleimet, most vár új gazdára két másik kinti virág...Kicsi a hely, változtatnom kell az eddigi gyakorlaton. Na, majd jövőre....

      Törlés
  2. Nagyon szépek a virágaid. Minél előbb vidd be ami még kint van , mert a poloskák meglapulnak a levelek alatt és beviszed a lakásba. A múlt héten bevittem a muskátlimat akkor is átnéztem és azóta már 2 bogarat sikerült nyakon csípnem😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd figyelem, bár én a muskátlit a pincébe viszem, ott telelnek és talán ott a poloskák elpusztulnak - de azért majd szemrevételezem a cserepeket....Köszönöm a figyelmeztetést, mert erre valahogy nem gondoltam, hogy a virágokkal együtt ezek a bogarak is esetleg megmaradhatnak.

      Törlés