2024. október 17., csütörtök

Tüskésréti tó októberben

Az az érzésem, hogy ajándéknak kell tekinteni ezeket a napsütéses szép őszi napokat - még nincs hideg, már nincs meleg - még "él" valamennyi a természetből, van tehát értelme fényképezőmmel és a barátnőmmel sétálni indulni. Ma a temető melletti u.n. Tüskésréti tavat sétáltuk körül. Nem voltak sokan - mondjuk én ezt is értékelem...Na és hát volt fényképezni-való. Íme:

Körbefotózva a négy égtáj felé: 






Sporteszközök:




Találtam kétféle gombát meg sikerült két kis ugri-bugri és természetesen méhecske is:




Tudom, hogy az "állatos" képek nem igazán tökéletesek - de jobbat sajnos nem tudtam...



És néhány "csak" virág kép:

Egyszerű kis "gaz" és milyen gyönyörű közelről. Sose hajolunk le hozzá, hogy megcsodáljuk...





Szerintem érdemes volt ide elmenni....és akkor este még jött hozzá a plusz ajándék. Én ugyan sajnos nem láttam az üstököst, pedig kerestem - de hát nem láttam. Viszont fent volt szerelmetes áloműző barátom a telihold. Nálam a fügefa és a borostyán leveleiből "kel fel"...És nem szép kép, de látszik, hogy már fent vannak a télre szánt madárgolyók is: 




Jó nap volt ez....


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerültek a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A virágosak a kedvenceim és valamiért azok azért többnyire sikerülnek is.

      Törlés