2024. október 22., kedd

Októberi mecseki séta

Ha rákattintasz a térképre, közelebb hozhatod a hegyszínt, a Szárazkúti pihenőtől kevés híján a Spirál víznyelőig sétáltam...Vicces, hogy ez a nyúlfarknyinak tűnő utacska fotózással együtt esetemben másfél óra sétát jelentett....



Aki nem ismeri a terepet, ebből a térképből aztán nem sokat tud kiolvasni, mégis betettem ide, mondhatom a magam kedvére...
Tegnap ugyanis felfedező úton voltam. Azt a (másik) jó kis térképet, ami részletesebb, képtelen vagyok beilleszteni ebbe az átok oldalba...így hát marad a kevésbé jó, meg a bosszúság. Ugyanis nosztalgiázós kedvemben azt akartam a napokban felderíteni, hogy hol is van az a barlang, amit "utódaim" az után fedeztek fel, miután én már (régesrég) nem jártam közéjük. 
De valójában nem sikerült. 
A szárazkúti pihenőben tettem le a kocsit. Aztán mentem, mentem - még szerencse, hogy "jó úton és jó irányba" - de nem találtam semmit és visszafordultam. Itthon, alaposabban megnézve a térképet láttam, hogy a visszafordulásomkor már nem is voltam olyan messze a célomtól...

Na de mindegy. Végülis 124 kép készült, legyek megelégedve ennyivel...
Az erdő ezen a részen (északi Mecsek-oldal) "normális". De aztán ahogy a Remeterétről felkanyarodtam  Lapisra, s onnan elindultam dél, vagyis a város felé, hát katasztrofális állapotot találtam (megint - hiszen a múltkor is ezt állapítottam meg). Készítettem pár képet, de sír a szívem...nem tudom mi lesz itt, ha az időjárás ilyen marad. 
No, ennyi szöveg talán elég is, jöhetnek a képek, vagyis egy kis válogatás: 

Ebben az elágazóban tettem le a kocsit.

Innen indultam....a sárga kereszt jelzésű úton





Eddig az elágazóig mentem....

Úgy adódott - hogy  ma virágokat már nem nagyon, viszont fagombát sokat találtam, tehát ezeket fotóztam: 





De egy kis kedvencemet mégis megtaláltam és meg is örökítettem, ő a seprence:


És ez volt az utolsó, vigasztaló kép a következő "borzalmak" előtt....








Mintha tűzvész pusztított volna itt.....

Az alábbi képeken legalább nem "megégett", hanem őszi színek dominálnak:




Nos, hát ilyen volt a tegnap délután...szép is, jó is, meg szomorú is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése