2024. szeptember 9., hétfő

Ilyent még nem láttam...

Vulkánokkal nemigen foglalkoztam eddig, persze megnézek én minden természettel kapcsolatos filmet, ami épp elém kerül - de most ezt még közre is adom, hátha mást is érdekel...

A cikk egy vulkánról szól és nem is annyira a szöveg, mint a (külön is kimásolt) videó az érdekes. Én ilyen tejfölként folyó lávakitörést még nem láttam... 

Tele van a világ csodákkal...

https://index.hu/tudomany/2024/09/04/ol-doinyo-lengai-vulkan-tuzhanyo-tanzania-lava-krater


4 megjegyzés:

  1. Hű, köszönöm, csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira tudok örülni, amikor a VILÁG csodáiból egy-egy apróságot felfedezek. Tudom, hogy az "egésznek" ez csak kicsi része, de én tudok örülni az ilyen "kicsiségeknek" is.

      Törlés
  2. Hajjaj, nem is kicsiségek amikről írsz, pl. csillagászat…. 👍🏻

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, a VILÁG olyan csodálatos, és én olyan picike vagyok és annyi mindent szeretnék látni(még) - hát ha máshogy ez már nem sikerül, akkor legalább ilyen virtuális formában. Szeretek felfedezni újdonságokat - főleg és elsősorban a természettel (na és a csillagászattal) kapcsolatos témákat...Aztán jön a "kényszer", hogy elmondjam, hátha mást is érdekel...erre jó a blog.

      Törlés