2024. szeptember 4., szerda

Napvihar

Félelmetes...vagy nem is tudom, milyen jelzőt írjak...Az ilyen képektől eláll a lélegzetem... "Chuck" FB oldalán most találtam, van ott még néhány hasonló, majdnem azt mondom, hihetetlen fotó....(Nagyon remélem, hogy ez nem valami "fake".) 


Hello Everyone, I captured a giant storm on the sun today. I added the Earth for comparison. This giant plasma loop disappeared 16 minutes after I captured this photo. I used my Explore Scientific AR102 telescope a Daystar Quark to capture this.
Üdv mindenkinek, ma egy hatalmas vihart örökítettem meg a Napon. Összehasonlításként hozzáadtam a Földet. Ez a hatalmas plazmahurok 16 perccel azután tűnt el, hogy ezt a képet megörökítettem. Az Explore Scientific AR102 teleszkópommal, egy Daystar Quarkkal rögzítettem ezt.



https://hu.wikipedia.org/wiki/Napkit%C3%B6r%C3%A9s

Érdemes a "Földi hatások"c. fejezetrészt elolvasni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése