2021. január 12., kedd

Jaj de picikék vagyunk...

Sajnálom, ez már megint nem magyar nyelvű videó -  de azt hiszem, itt annyira nem is kell "magyarul" magyarázni, mert olyan lenyűgözőek a képek. Én már háromszor végignéztem és annyira jó érzés volt tudni, hogy amiket itt "látok" azokat, vagy azok egy részét az égbolton is megtalálom. Ugyanakkor döbbenet is, hogy a picurka fénylő csillagocska a mélykék éjszaka sötétjében, az a valóságban óriás, valami olyan óriás, amit földi léptékkel és ésszel talán igazából fel se tudunk fogni.

Jaj,  de picikék vagyunk...

...és mennyire de mennyire nem jelentünk semmit  a fantasztikus Naprendszerünkben.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szemléletes és meghökkentő, szinte felfogatatlan!... Megyek és megiszom a kávémat ma még!:))) Nem is értem, mit problémázunk dolgokon?:) Ehhez képest minden pitiáner!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt újdonság nekem a "méretünk" - hiszen annyi ilyesféle videót láttam már. És mégis.... ez a "rangsor" - amit itt látni lehet, az azért elgondolkodtat. Legalábbis engem....

      Törlés