2021. január 17., vasárnap

Relax zene

Kinézek az ablakon: hó-hó-hó.
Bekapcsolom a tv-t: c-c-c.
Szükségem volt valami vidámítóra, megnyugtatóra...

Egészen biztos vagyok benne, hogy a blogban valahol már szerepelt ez a videó, de nem találom.
Egyébként részben azért is kerül ide ez a zene, hogy másnak is ajánlgassam: mert hallgatása engem a legrosszabb hangulatomból, vagy elkeseredésemből is ki tud hozni, bosszúságomat le tudja csillapítani.
Tegnap nem volt igazán vidám estém. Magamat okolhatom csak - mert hát a "Mondd, hülye vagyok valóban?" kosztolányis kérdésre csak az "igen" választ adhatom. NEM kell olyanért keseregni, ami nem az én világom, ami számomra biztos elérhetetlen és meg kell (meg is vagyok !) elégedve azzal, amit kaptam, ami van. És ettől teljesen függetlenül meg lehet nézni/akár csodálni azt, amit a sors másoknak adott. Mindegy mit....
De EZ A zene mindig boldoggá tesz.
Most se volt másképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése