2021. január 19., kedd

Mai örömöm

 Nekem ilyesmi is elég, hogy egy napomat boldognak érezzem:

A ma délutáni séta során, az égre nézve vettem észre a "halo"-t, vagyis másik nevén napudvart. https://hu.wikipedia.org/wiki/Halojelens%C3%A9g  Életemben talán ha háromszor láttam, gyorsan értesítettem is pár embert, akikről feltételeztem, hogy érdekli őket a téma. Mire hazaértem még látható volt és sikerült is fotót készítenem.

De van, akinek szebb fotója lett, megmutatom azt is (FB-ről)


Csodálatos, ugye ?


4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz! Sajnos erről lemaradtam. Itt hét ágra sütött a Nap, eszembe se jutott felnézni az égre!:) Szerencsére már láttam ilyet, de megnéztem volna, ha tudom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kár, hogy ilyen esetben nincs valami "csodakürt" amin a barátokat értesíteni lehetne: Nézzetek az égre ! De ha láttál már ilyent, akkor azért tudod, milyen csoda ez ! (Legalábbis én annak érzem még ha "közönséges meteorológiai jelenség is.)

      Törlés
  2. Tenyleg csodas! Nekem meg nem volt szerencsem ilyet latni. Majd figyelem, nem adom fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hiszem - sajnos - hogy nem túl gyakori jelenség (bár lehet, hogy tévedek) - de az ember ritkán néz "szembe a Nappal" - és talán ezért is nem veszi észre. A Holdnál sokkal többször láttam....

      Törlés